شهرداری های کرج موظف به تامین نیازهای انتخابات شدند
شهرداری های کرج موظف به تامین نیازهای انتخابات شدند
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج اعلام کرد: شهرداری های تابعه این شهرستان موظف به تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز انتخابات مجلس شدند.

به گزارش نوژان نیوز،مهدی آقابراری” در نشست ستاد انتخابات کرج افزود: براین اساس هماهنگی های لازم با شهرداران برای برگزاری هر چه با شکوه تر برگزار شدن انتخابات اسفندماه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: علاوه بر شهرداری مرکز، در مناطق شهری و شهرهای تابعه نیز تمام امکانات باید در اختیار ستاد انتخابات شهرستان کرج قرار گیرد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی مقرر شدتا شهرداری ها همکاری لازم را با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج برای بهره مندی از امکانات شهری از جمله بیلبوردها و تلویزیون های شهری داشته باشند.

 

تدوین کتابچه شیوه نامه اطلاع رسانی انتخابات در شهرستان کرج

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج یادآورشد: برای نخستین بار کتابچه و دستورالعمل شیوه ی اطلاع رسانی انتخابات که توسط کمیته اطلاع رسانی انتخابات این شهرستان تالیف شده چاپ و به متولیان امر ابلاغ می شود.

وی گفت: این کتابچه در قالب دستورالعمل واحد و بر اساس آسیب شناسی بیش از یک دهه اطلاع رسانی از فرایندهای اطلاع رسانی انتخابات ادوار پیشین در مرکزیت استان البرز و شهرستان کرج تهیه و تدوین شده است.

شهرستان کرج دارای ۶ شهر تابعه است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه امسال برگزار می شود.