دستگیری اعضای باند کلاهبرداری در استان البرز
دستگیری اعضای باند کلاهبرداری در استان البرز
فرمانده انتظامی البرز گفت که با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی این استان ، اعضای باند کلاهبرداری باروش رسید ساز جعلی دستگیر شدند.

به گزارش نوژان نیوز، سردار “حمید هداوند” اظهار کرد : در پی ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی البرز قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت متهمان که یک زن و مرد بودند از طریق سایت دیوار سوژه‌های خود را انتخاب و با مراجعه به محل حضور آنها با استفاده از تاکسی‌های اینترنتی، با نشان دادن رسیدهای جعلی واریز وجه، کالاهای مالباختگان را دریافت و متواری می‌شدند.

هداوند اضافه کرد: ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یک زن و مرد در این زمینه شدند و با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ آنها را در عملیات جداگانه دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۰ فقره کلاهبرداری با استفاده از رسید ساز جعلی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، یادآورشد : پس از تکمیل پرونده متهمان به همراه مالباختگان شناسایی شده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ساماندهی باغ تالارها و سالن های پذیرایی در گرمدره

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی البرز از اجرای طرح برخورد با باغ تالارها و سالن های پذیرایی متخلف در منطقه گرمدره خبر داد.

سرهنگ “حمید عسگری” گفت : ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با صنوف متخلف، از تعداد ۳۱ واحد صنفی “باغ تالارها و سالن های پذیرایی” در منطقه گرمدره کرج بازدید که به ۱۶ واحد اخطار داده شد.

وی افزود: قانونمندسازی اصناف یکی از مأموریت های مهم اداره نظارت بر اماکن عمومی است و پلیس تلاش خواهد کرد تا واحدهای صنفی مذکور را به محیط امنی برای برگزاری مراسمات مختلف شهروندان مبدل کند.

عسگری با اشاره به پلمب یک واحد صنفی متخلف در این طرح، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.