کاشت ۵۱۸ اصله درخت و ۱۱۰ بوته درختچه در زیرگذر مهر ویلا
کاشت ۵۱۸ اصله درخت و ۱۱۰ بوته درختچه در زیرگذر مهر ویلا
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از ارتقاء سطح کیفی حاشیه اتوبان در محدوده زیرگذر مهرویلا با کاشت ۵۱۸ اصله درخت و ۱۱۰ بوته درختچه خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا عاقلی اظهار کرد: به منظور توسعه عرصه‌های فضای سبز حاشیه اتوبان بیش از ۵۱۸ اصله درخت و ۱۱۰ بوته درختچه در زیرگذر مهر ویلا کاشته شد.

وی، توسعه فضای سبز شهری را در ارتقاء سلامت روحی شهروندان تأثیرگذار دانست و بیان داشت: گونه‌های گیاهی که برای این طرح در نظر گرفته‌شده متناسب با شرایط آب و هوایی شهر و با اولویت گونه‌های مقاوم به کم‌آبی و سایر تنش‌های محیطی بوده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج زیتون‌تلخ را به دلیل برخورداری از خاصیت اکولوژیکی بالا، تاج و پوشش مناسب از گونه‌های غالب کاشته شده در این طرح معرفی کرد و افزود: در زیر پل به دلیل وجود سایه از گونه درختچه‌های سایه دوست همچون بوداغ استفاده شده است.

عاقلی با تأکید بر رعایت استانداردهای عنوان‌شده در خصوص ایجاد فضای سبز گفت: عملیات ایجاد فضای سبز و کاشت درخت و درختچه در محدوده زیر گذر مهر ویلا در محل انباشت دپوی نخاله و زباله انجام شده و تلاش می‌کنیم علاوه بر ارتقاء سطح کیفی حاشیه اتوبان، سبزینگی بیشتری را برای شهر به ارمغان‌آوریم.