تخفیف ۳۰ درصدی سازمان نظام مهندسی البرز به روستاییان آسارا
تخفیف ۳۰ درصدی سازمان نظام مهندسی البرز به روستاییان آسارا
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز از تخفیف ۳۰ درصدی سازمان نظام مهندسی استان به روستاییان بخش آسارا برای گاز رسانی خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز،احمد افضلی” در نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت گاز رسانی به روستاهای بخش آسارا افزود: روستاییان می توانند با مراجعه به شرکت گاز استان و تکمیل مدارک خود پس از تایید ناظر سازمان نظام مهندسی از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی بیان کرد: در این راستا باید برای منازل مسکونی که به صورت قانونی و در داخل بافت روستاها احداث شده است، گازرسانی صورت گیرد تا مردم از خدمات دولت مردمی بهره مند شوند.

افضلی خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان البرز در سایه تعامل و همکاری سایر دستگاه های استان توانسته است حتی در نقاط صعب العبور استان را گازرسانی کرده و البرز را به استانی سبز از منظر گازرسانی تبدیل کند.

وی گفت: همچنین گروه کاری و عملیاتی در راستای پیشگیری از آلودگی آب رودخانه کرج تشکیل شده که لازمه آن همکاری دستگاه های ذیربط در خصوص فراهم کردن بسترهای لازم و قانونی به منظور گازرسانی به نقاط محروم از گاز است که باید به جد در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: با همکاری شرکت گاز استان بسترهای لازم برای گازرسانی به ۴ هزار واحد روستایی بخش آسارا فراهم شده است که امید می رود در سایه تعامل و همکاری نظام منهدسی و اصناف استان تا پیش از شروع فصل سرما منازل روستایی بوسیله گاز گرم شود.

آسارا جز یکی از سه قسمت شهرستان کرج واقع در استان البرز ایران است. که متشکل از سه دهستان آدران ، نسا و آسارا است.

دهستان آدران ۱۸ روستا دارد، دهستان آسارا دارای ۲۱ روستا است، و دهستان نسا نیز ۱۷ روستای تابع دارد. که در مجموع می‌شود حدود ۵۶ روستا. بخش آسارا حدودا ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که این جمعیت ها از بومیان ساکنان دائمی آسارا است و حدود ۶ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی دارد.