مقاومت و شهادت پرده مدعیان دروغین آزادی را کنار می‌زند
مقاومت و شهادت پرده مدعیان دروغین آزادی را کنار می‌زند
نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که شعار دفاع از مردم، آزادی و حقوق ملت را می‌دهند همان‌هایی هستند که پشت دست مخملین آن‌ها دست چدنی و آهنی است، و امروز پرده دروغ آن‌ها با مقاومت، مظلومیت و شهادت کنار زده می‌شود.

به گزارش نوژان نیوز و به نقل از ایرنا، آیت الله « سید محمدمهدی میرباقری» در سالروز شهادت مدافع امنیت بسیجی «سید روح الله عجمیان» که در بوستان آزادگان منطقه کمالشهر کرج برگزار شد، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص جایگاه کسانی که در راه خدا هستند، افزود: خداوند کریم در همین عالم پاک‌ها را از ناپاکان و خوبان را از بدان جدا می‌کند و آنانی که در صف حق هستند، استوارتر و محکم‌تر می‌شوند

وی با بیان اینکه در مسیر نبرد حق علیه باطل، طبق وعده خداوند غلبه و پیروزی با حق است، گفت: وعده‌های خداوند قطعی است و کسانی که وعده‌های خدا را باور ندارند نباید شما را به تردید بیندازند و از ایمان و یقین جدا کنند.

آیت الله میرباقری یکی از عینی‌ترین صحنه های جداشدن حق علیه باطل را عاشورا عنوان کرد و افزود: صحنه کربلا مسیر عزت و قدرت و همراه با مظلومیت و شهادت است و در این صحنه هیچ نقطه ضعفی از سیدالشهدا (ع)، اصحاب و اهل بیت (ع) ایشان که به سخت ترین وجه اسیر شدند، دیده نمی‌شود.

وی عاشورا را سراسر عزت دانست و اظهار کرد: عاشورا کمال قاطعیت است ولی این قدرت همراه با حماسه و این رشادت همراه با مظلومیت تمام عیار است. به طوری که حضرت امام حسین(ع) حتی در آخرین لحظات شیرخواره خود را بین دو نهر آب در دست می‌گیرد و می گوید یک جرعه آب بدهید در حالی که می‌داند او را می‌زنند ولی این کار را کرد تا وجدان های بشری و کسانی که مدعی آزادی هستند بفهمند که جبهه شیطان چگونه است.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مدعیان آزادی و حقوق بشر حق و باطل را درهم می‌آمیزند و مردم را فریب می دهند اما راهبرد انبیا و اولیای الهی غلبه و پیروزی قطعی خون بر شمشیر است.

 

شهدای امنیت در عین قدرت مظلومانه شهید شدند

آیت الله میرباقری به حوادث فتنه سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حادثه سال گذشته دشمن سرمایه‌گذاری زیادی برای آن کرده بود و جریان‌های فریب خورده داخلی به خیال خودشان کار جبهه حق را تمام شده می‌دانستند ولی وقتی این شهادت‌ها را می‌دیدیم یقین کردیم که جبهه حق پیروز می‌شود.

وی اظهار کرد: جوانان شهید مدافع امنیت در عین قدرت مظلومانه شهید شدند و اینکه حاضر شدند در راه خدا همانند سیدالشهدا (ع) به شهادت برسند و در این مسیر برای هدایت و نورانیت عالم و شکستن ظلمتی که شیاطین ایجاد کردند وارد شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برای اینکه پرده ای که دشمنان با قدرت و امپراطوری رسانه ای و زندگی پرهزینه ای که برای ملت ها درست کردند و این اسارت پچیپده ای که برای بانوان به اسم آزادی ایجاد کرده اند، کنار برود باید بایستیم و شهید بدهیم.

 

بار اصلی حمایت از جبهه حق بر روی دوش ضعفا و پابرهنگان است

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: عمده بار حمایت از جبهه حق بر روی دوش پابرهنگان و ضعفا است و چه کسی است که نداند آن‌ها در فشار هستند و چه کسی که نداند مبارزه با جبهه غرب و شرق احتیاج به شهادت و خون دادن دارد.

میرباقری تصریح کرد: شکستن ظلمت، تاریکی و فضای ابهام و شبهه‌ای که دشمن ایجاد کرد و پرچمی که مارکسیست ها به دست گرفته اند نیاز به کنار رفتن پرده ابهام دارد تا بگوییم هر دو طرف دروغ می‌گویند که این مسیر راهی جز شهادت ندارد.

 

تحولات غزه فضای دنیا را تغییر داد

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه تحولات غزه و ظلم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین فضای دنیا را تغییر داده است، گفت: مردم فلسطین در عین مقتدرانه ایستادن مظلوم هستند که این مظلومیت فضای عالم را تغییر می دهد که محور آن عاشورا است.

وی اضافه کرد: کسانی که در مسیر حق هستند تحت تاثیر مسیر عاشورا هستند و این مسیر به پیروزی حق ختم می شود که تردیدی در آن نیست زیرا عاشورا یک غیبی دارد خواص آن را می دانند و آنچه که انگیزه استقامت ایجاد می کند وعده حق و پیروزی است.

آیت الله میرباقری گفت: این همه شهادت‌ها و سختی‌ها مسیر رسیدن به ظهور امام زمان (عج) و ادامه عاشورا است و این چیزی است که انگیزه صبوری و پایداری به خانواده شهدا می‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: استقامت جبهه مومنین مدعیان دموکراسی را مجبور می‌کند کنار اسراییل بایستند و به او بگویند با تمام قوا کمکتان می‌کنیم در حالی که اگر مردم مظلوم فلسطین تسلیم می‌شدند نیاز به حمایت آن‌ها از اسراییل نبود.

وی گفت: اگر نظام سلطه از حمایت از اسرائیل دست بردارد، حماس حریف آن‌هاست و نیاز نیست که حزب الله و یمن وارد این جنگ شوند و نباید فراموش کرد که این‌ها مقدمه بیداری عظیم و حرکت بزرگی است که تنها به دست حضرت بقیه الله (عج) به انجام خواهد رسید.

یش از آغاز این مراسم مردم کمالشهر کرج محل شهادت شهید روح الله عجمیان را گلباران کردند.