استقبال دانش آموزان البرز از پویش طوفان آب
استقبال دانش آموزان البرز از پویش طوفان آب
معاون امور جوانان هلال احمر البرز اعلام کرد: دانش آموزان این استان با اهدای بطری های آب برای کودکان مظلوم غزه از پویش "طوفان آب" استقبال کردند.

به گزارش نوژان نیوز،حسین بهنامیان” اظهار کرد: طرح پویش آب با مشارکت معاونت داوطلبان هلال احمر و آموزش و پرورش استان البرز آغاز شده و دانش آموزان این استان نیز از این طرح استقبال خوبی کردند.

وی اضافه کرد: این طرح علاوه بر مدارس در کانون های دانش آموزی و خانه های هلال این استان نیز اجرایی شده و کمک های دانش آموزان نیز جمع آوری می شود.

بهنامیان گفت: در این پویش دانش آموزان در کنار اهدای بطری آب برنامه های متنوعی مانند زنگ همبستگی و نقاشی، نوشتن نامه، همخوانی سرود و سایر فعالیت های فرهنگی برای حمایت از کودکان و نوجوانان فلسطینی به اجرا درآوردند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز افزود: کمک های نقدی مردمی و دانش آموزی نیز از طریق شماره حساب های رسمی جمعیت هلال‌احمر نزد بانک های مرکزی و ملی واریز می شود.

وی بیان کرد: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای مردم مظلوم فلسطین به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.