رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان طالقان
رفع تصرف ۲۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان طالقان
با اقدام یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان طالقان اراضی ملی متصرفین پلاک۹۴-اصلی موسوم به حسنجون از توابع شهرستان طالقان به صورت دیوارکشی وفنس کشی به مساحت ۲۰۰۰مترمربع با حکم قضایی تخریب و به انفال بازگردانده شد.

به گزارش نوژان نیوز، همایون اسماعیلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طالقان با اعلام این مطلب گفت: پس از پیگیری‌های یگان حفاظت و واحد حقوقی این اداره و طی مراحل قانونی سرانجام دستورهای لازم برای اجرای حکم رفع تصرف اراضی ملی واقع پلاک۹۴-اصلی موسوم به حسنجون به مساحت ۲۰۰۰متر مربع صادر شد و در نهایت با همکاری مامورین یگان حفاظت و شهرداری طالقان ونیزحضور مامورین نیروی انتظامی رفع تصرف انجام و این اراضی به انفال بازگردانده شد.

همایون اسماعیلی با قدردانی از همراهی مسئولان شهرستان به ویژه مراجع قضایی و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان تصریح کرد: از آنجا که منابع طبیعی متعلق به آحاد مردم و همچنین آیندگان است، حفاظت از این ثروت‌های خدادادی همکاری و مساعدت همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و مسئولان را می‌طلبد.

وی همچنین از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی ، در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ☎️ ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.