خداحافظی با دانشکده های نسل قدیم در دانشگاه آزاد اسلامی
خداحافظی با دانشکده های نسل قدیم در دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه آزاد اسلامی به طور خاص در موضوعات علمی جذاب کشور و دنیا ورود خواهد کرد.

به گزارش نوژان نیوز، دکتر محمد علی اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در اولین همایش ملی پژوهش و نوآوری در هوش مصنوعی با اشاره آیات قرآن گفت: قطعا اگر جاذب نور خداوند باشید عزتی را که مختص خداوند متعال است نصیب انسان خواهد نمود.

وی افزود: پنج سال آینده دنیا و کشور در زمینه هوش مصنوعی قابل پیش بینی نیست و هوش مصنوعی نقش مهمی را در دنیا بازی خواهد کرد بنابراین طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ، نیاز جامعه و پیشرفت های کشور باید به فکر بود و این مسئله را در دانشگاه باید جدی گرفت.

معاون علوم، مهندسی و کشاوری دانشگاه با اشاره به سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه هوش مصنوعی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین با در کشور خیلی جدی به هوش مصنوعی ورود کرد و این کنفرانس که شروع آن یکسال قبل بوده ، برنامه ریزی گردیدو تاکنون کنفرانسی با این ابعاد در کشور به ندرت برگزار شده است.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به طور خاص در موضوعات جذاب کشور و دنیا ورود خواهد کرد و هوش مصنوعی ، امنیت غذایی ، حمل و نقل و انرژی نیز از این موضوعات جذاب است.

علی اکبری گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی با دانشکده های نسل قدیم خداحافظی خواهد شد و علاقمندی دانشگاه با علم ، تکنولوژی، نیازها و چالش های روز است و به این سمت در حال حرکت است تا بتواند در سال های آینده توانمندی خاص داشته باشد و در کشور حرف جدیدی بزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به سمت تقاضامحوری ، مسئله محوری ، نیاز محوری در حرکت است و به سمتی می رود که دانشجو ها به دانشگاه آزاد اسلامی افتخار کرده و از امکانات آن استفاده نمایند.