پلیس البرز ظرفیت نگهبانان محله را غنیمت بشمارد
پلیس البرز ظرفیت نگهبانان محله را غنیمت بشمارد
استاندار البرز با اشاره به تجربه موفق نگهبانان محله و موسسه های حفاظتی بخش خصوصی و مردمی در پیشگیری جرائمی مانند سرقت از نیروی انتظامی استان خواست تا از ظرفیت نگهبانان محله و موسسه های حفاظت فیزیکی برای بالا بردن امنیت عمومی بیشتر استفاده کند.

به گزارش نوژان نیوز،مجتبی عبداللهی” در نشست با فرماندهی فراجا استان البرز، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از فعالان و ایثارگران حوزه نظم و امنیت، افزود: استقرار نگهبانان بخش خصوصی در محله های استان اقدامی بسیار موثر در افزایش امنیت و کاهش جرائمی همچون سرقت، محسوب می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه فرهنگسازی و اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار البرزادامه داد: حوزه های بسیج ، مراکز حفاظتی و مراقبتی با توجه به تجارب ارزشمند آنها می توانند کمک کار و یاور نیروی انتظامی باشند.

وی بیان کرد: کارکنان مراکز مراقبتی و حفاظتی این شغل را با هدف و اشتیاق برقراری نظم و امنیت انتخاب کرده اند که قابل تقدیر است .

استاندار البرز افزود: اکنون شاهد کاهش بسیاری از جرایم در استان البرز هستیم اما باید اقدامات پیشگیرانه در قالب فعالیت های قرارگاهی در بخش امنیت فراموش نشود.

عبداللهی یادآورشد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که از خدمات فرماندهان، کارکنان و خانواده نیروی انتظامی تجلیل کنیم و شهدای این عرصه را ارج نهیم.
استاندار البرز ادامه داد: کارکنان نیروی انتظامی باید به گونه ای در استان عمل کنند که رضایمتندی مردم را در عین اقتدار به همراه داشته باشد.

وی گفت: بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا، اولویت مسائل کشور اقتصاد و معیشت مردم است و با همین نگاه سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید نامگذاری شد.
استاندار البرز افزود: یکی از مولفه های مهم برای پویایی و تحرک اقتصادی، امنیت و احساس امنیت است که بخش بزرگی از مسوولیت بر دوش خانواده بزرگ فراجا است.
در پایان نشست جمعی از پلیس یاران موسسات حفاظتی و مراقبتی مورد تجلیل قرار گرفتند.