ایجاد طراوت با کاشت ۱۲۰ اصله درخت چنار در پیاده راه رجایی شهر
ایجاد طراوت با کاشت ۱۲۰ اصله درخت چنار در پیاده راه رجایی شهر
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از زیباسازی و بازسازی پیاده راه رجایی شهر (آزادی) با کاشت ۱۲۰ اصله درخت چنار خبر داد.

به گزارش نوژان نیوز، علیرضا عاقلی با اشاره به اجرای عملیات بازسازی و زیباسازی پیاده راه رجایی شهر (آزادی)، اظهار کرد: فاز اول این پروژه از خیابان اول تا یازدهم با کاشت ۱۲۰ اصله درخت چنار با تاج و پوشش وسیع اجرایی می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۲۵ اصله درخت در این طرح کاشته شده و عملیات تکمیلی کاشت درختان در این مسیر ادامه دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: در طرح زیباسازی و بازسازی پیاده راه آزادی توجه به اصلاح سنگ فرش‌ها، چیدمان و استقرار مبلمان شهری، جابجایی درختان مزاحم، حرکت عابران و تابلوهای صنفی و تسهیل رفت آمد شهروندان نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته عاقلی، طرح زیباسازی و بازسازی پیاده راه آزادی در یکی از پر ترددترین محل‌های شهر کرج با مشارکت و همکاری معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج انجام گرفته و تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسد.

وی با اشاره به اینکه پیاده روهای شهری، بخش جدا نشدنی و مهم شهر هستند تصریح کرد: پیاده راه‌ها از فضاهای شهری بسیار مهمی هستند که باید محیط مناسبی برای قدم زدن، مکث کردن، نشستن، برقراری تعاملات اجتماعی، تفریح و گذران اوقات فراغت و خرید را برای عابران پیاده فراهم کند.