انجام ۴۵۱ بازدید از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی البرز
انجام ۴۵۱ بازدید از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی البرز
سرپرست معاونت فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 451 بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان انجام شده است.

به گزارش نوژان نیوز، علی‌اصغر قربانی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱ مجتمع خدماتی- رفاهی در استان فعالیت دارند، اظهارکرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب، دسترسی سریع کاربران جاده‌ای و خدمات مورد نیاز و کاهش میزان سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی جاده ها نقش به‌سزایی دارند.

وی به بازدید از عمکرد این مجتمع‌ها با هدف ارائه خدمت بهتر به مسافران اشاره کرد و گفت: کارشناسان این اداره‌کل از ابتدای سال تا پایان شهریورماه ۴۵۱ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان داشته‌اند.

این مسئول بیان کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها شاخص‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه رستوران، آشپزخانه، پارکینگ، ورودی و خروجی مجتمع‌ها مورد نظارت و بررسی قرار می‌گیرد.

قربانی، با تاکید براینکه این بازدیدها در طول ایام سال به طور مستمر و با جدیت ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد خواهد شد، گفت: در کنار این بازدیدهارمسافران و رانندگان نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق سامانه‌های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.