افتتاح اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صنعت ورزش ویژه آقایان در استان البرز
افتتاح اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای صنعت ورزش ویژه آقایان در استان البرز
اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در حرفه ورزشی "برای تونیک" با نام حس خوب ویژه آقایان با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز آغاز به کار کرد.

به گزارش نوژان نیوز، با حضور معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل، رئیس اداره آموزشگاههای آزاد و مشارکت های مردمی اداره کل، بنیانگذار رشته ورزشی برای تونیک در ایران، رئیس انجمن برای تونیک استان البرز و جمعی از فعالان و کارشناسان ورزش استان، اولین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای رشته “برای تونیک” ویژه آقایان در البرز با مربیگری رضا کریمی با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز شروع به فعالیت نمود.

محمدرضا زیدی معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در آیین این مراسم، توسعه و تقویت بخش خصوصی را از مهمترین راهبردهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برشمرد و اظهارداشت: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، آموزش به سمت مشاغل جذاب نسل جدید هدایت می شود.

در ادامه خانم یاسمن مویدی بنیانگذار رشته برای تونیک به عنوان تنها رشته صادراتی کشور ایران بیان کرد: مهارت “برای تونیک” مورد تائید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد. سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، کد ملی شغلی به این رشته اختصاص داده و به دلیل این که جمهوری اسلامی ایران با بسیاری از کشور‌ها، تفاهم نامه کار امضاء کرده است، به نوعی این شغل مورد تائید تشکل جهانی کار نیز قرار گرفته و ۱۵ سال است که در وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته می‌شود.

شایان ذکر است : “برای تونیک”، رشته‌ای ایرانی است که هر فردی با هر شرایط جسمانی، در هر جنس و در هر صنفی می‌تواند در این رشته فعالیت کند. این رشته نزدیک به ۴۰ سبک زیرمجموعه دارد و بر مبنای کدگذاری حروف الفبای بین المللی می باشد که با الهام از این کد‌های عددی و بازی‌ها و حرکات آئینی و سنتی ایران و سایر کشور‌ها به خصوص بازی لی لی ایرانی، توسط خانم یاسمن مویدی ابداع شده است.