توزیع ۴۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی بین دانش‌آموزان عشایری
توزیع ۴۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی بین دانش‌آموزان عشایری
مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: با کمک خیرین بیش از ۴۰ هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار بین دانش آموزان عشایری کشور توزیع شد.

به گزارش نوژان نیوز، «علی تیرگیر مال خلیفه» گفت: بیش از ۴۰ هزار بسته نوشت افزار ایرانی با کمک خیرین تهیه و در مدارس عشایری کشور بین دانش آموزان توزیع شده است.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به احصای مشکلات و چالش های موجود در مدارس عشایری اظهار داشت: در دولت سیزدهم تلاش شده است برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان و مدارس عشایری کشور، راهکارهای مناسبی اتخاذ شود تا علاوه بر دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در توسعه عدالت آموزشی، منویات رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور در افزایش سطح کیفی و کمی مدارس دولتی جامه عمل پوشانده شود.

وی تاکید کرد: دانش آموزان عشایری با استعداد و دارای ضریب هوشی بالا از سرمایه های نظام جمهوری اسلامی هستند و باید پس از تحصیل در این مدارس عشایری به طور شایسته، به مدارج بالای دانش و اخلاق برسند، تا علاوه بر نقش آفرینی در رشد و توسعه روستاها، مناطق و استان های خود، به حرکت علمی کشور نیز کمک کنند.

تیرگیر عنوان کرد: معلم، یکی از الزامات تربیت تمام ساحتی است، برای همین معلم‌، خود باید تمام ساحتی باشد تا دانش آموزان با استعداد ما که امانت الهی نزد ما هستند، به خوبی تربیت شوند و هم از نظر اخلاقی هم علمی رشد کنند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر از معلمان خواست تا علاوه بر تلاش در جهت تربیت دانش آموزان، به بالابردن مهارت ها و دانش خود نیز همت گمارند تا معلمان عشایری، سرآمد دیگر فرهنگیان و نمونه های وارسته و کامل از کسانی باشند که نقش معلمی را به بهترین شکل ایفا می کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا