پیامبر اسلام (ص) الگوی بشریت در همه اعصار است
پیامبر اسلام (ص) الگوی بشریت در همه اعصار است
امام جمعه گرگان گفت: پیامبر اکرم (ص) برای همه بشریت اسوه و الگو بوده و جامعه بشری امروز به چنین شخصیتی نیازمند است.

به گزارش نوژان نیوز، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: اگر همه جوامع بشری شخصیت پیامبر (ص) را از جمله اخلاقی، توکل، رحمت، مهربانی، کرامت ایشان را به خوبی بشناسند، عاشق او خواهند شد.

وی افزود: برای شناسایی بهتر پیامبر اسلام از جمله در کتاب، مقاله، فضای مجازی چندان کار نشده و نیازمند تشکیل مرجعی از همه مذاهب اسلامی برای پیامبرشناسی بوده تا دنیا با این شخصیت عظیم الشان آشنا شوند.

امام جمعه گرگان گفت: چنانچه پیامبر اسلام وارد عالم نمی‌شد، خداوند جهان را نمی‌آفرید و عالم وجود و شهود به برکت وجود ایشان است.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: هزار و ۴۹۸ سال قبل پیامبر بزرگ اسلام پا به عرصه وجود گذاشتند برای اینکه چراغ و نور روشن جامعه بشری باشند.

وی با اشاره به ولادت امام صادق (ع) اظهار داشت: بیش از چهار هزار شاگرد توسط این امام تربیت و به عنوان قهرمانان و مبارزان در میدان تبیین آن زمان وارد میدان شدند.

وی با اشاره به پرداخت باقی مانده پول گندم شهروندان گلستانی بیان کرد: در آینده نزدیک کشاورزان گندم کار پول گندم خود را از دولت دریافت خواهند کرد.

امام جمعه گرگان گفت: برنامه‌ریزی برای اغتشاشات ماه های اخیر با تلاش دشمنان برای برهم ریختن نظم کشور بود که با همراهی مردم و مسوولان توطئه های آن ها خنثی شد.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: در حدود ۳۰ نقطه تهران و برخی استان های دیگر اغتشاشگران، تکفیری ها، منافقین، سلطنت طلبان، بهایی ها در تلاش برای انفجار بودند که دستگیر شدند.

وی بیان کرد: چشم های بینا، دستان فعال و قلب های محکم نیروهای پشتیبان ملت و نظام نمی گذارند هیچ خطری کشور را تهدید کنند و اگر چنانچه جایی همانند کردستان عراق با تروریست ها برخورد نشود خودمان رفع و کشور را راحت می کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا